lördag 31 december 2011

Nyårsafton

Raketer började höras redan kl 16 när jag åkte hem med bussen. Byte om lite snabbt och sen började jag och Eric med maten. Farmor har varit här och ätit med oss och hon kom vid halv fem. Vi började med att skåla med cider. Men självklart hade jag köpt cider i en champagneflaska och så drack vi ur champagneglas :) så man får lite känsla. Sen blev det förrätt och då hade jag gjort en avocadosoppa med räkor och löjrom, mycket god. Till huvudrätt blev det potatisgratäng med en köttbit och till efterrätt hade jag ju gjort mango/marängparfait. 
Vi satt och slappade lite i soffan innan farmor skulle åka hem kl 20.
 Fina farmor.

Nu har jag diskat upp och tänkte duka fram lite ost och kex till någon film :) Vi får se hur vi gör med fyrverkerierna. Antingen spanar vi från ett fönster, något som skulle vara skönt, eller så går vi till Vaksalatorg för Eric vill fota.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
GOTT NYTT ÅR :)
Kram!!

1 kommentar:

  1. Åh jag tänkte på farmor och undrade vad hon skulle göra på nyår, nu blev jag jätteglad när jag såg att hon vad med er! Gud vad fint! <3<3

    SvaraRadera