onsdag 7 december 2011

Tandläkaren x2

Urk, idag hade jag ställt klockan på 7.30 för skulle till tandläkaren. Catarina var snäll och kom hit så jag skulle slippa släpa med Milo. 
När jag kom hem så plockade jag lite och sen ringde jag folksam för smilo slog i en tand igår kväll så det blödde lite. Det ska ju anmälas till försäkringsbolaget så man får ersättning om det blir något i framtiden. Men när jag ringde sa hon i andra änden att jag måste uppsöka läkare innan jag får anmäla det. Det behövde vi inte göra när han slog i munnen förra gången. (Båda gångerna pratade vi med tandhygienist) Men jag ringde tandläkaren och vi fick en tid idag. Så vid 14 tiden var det bara att bege sig ut i regnet igen. Milo tyckte inte om personerna i vita kläder men det gick bra och allt såg fint ut. Sen fick han ett klistermärke som han låg och tittade på i vagnen hela vägen hem :)
Hemma igen sov vi till kl 16.30 för då var vi båda trött och frusna. Alla fall var jag kall, Milo har ju värsta åkpåsen så han klarar sig :)

Min lilla trumpojke :)


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar