fredag 2 december 2011

Har inte glömt dig

I onsdags så bara fixade jag lite här hemma. Sen kom mamma och passade smilo tills Eric kom hem för jag jobbade 14-23. Det låter som ett monster pass men det gick jätte bra. 

I går gick jag och Catarina till Lager157 som är en klädaffär med märkes kläder till lägre priser. Det ligger vid Willy´s på kungsgatan. På vägen hem köpte vi med lite lunch och lussekatter. 
På kvällen blev det veckohandling och Wii :) Jag spelade bowling och golf. Golfen var riktigt kul och jag blev snabbt duktig.

Idag har jag och smilo varit på stan och köpt en present till Liam som har kalas imorgon. Sen blev det en sväng till Stadium som har att man får 300 kronor för att köpa vinterjacka för om man lämnar in sin gamla. Jag ska lämna in min som blivit för liten och plocka ut en ny för 699 kronor. Det är en Everest som kostat 1299:- men var nedsatt till 999:-, men jag får ju ytterligare 300 kronor rabatt :) som hittat. Den gamla jackan skickar de till behövande så man gör en bra insatts också. Provade en svart och en mellan mörkblå. Jag ska ta den blåa men vad tror du?? 

Puss & Kram

1 kommentar: