torsdag 22 december 2011

Julgranar att klä på :)

Som du vet så fick vi ju en dagisplats till Milo igår. Detta gjorde att jag började tänka på det, som om jag inte har tillräckligt att tänka på. Så när vi la oss igår kväll kl 23 kunde jag inte somna. Efter en timme gick jag upp och började fixa med en massa. Men när jag la mig vid halv två igen lyckades jag somna.

Vi sov till halv tio idag och när vi var klara så åkte vi och handlade två julklappar. En till dig bland annat :)
Efter det åkte vi ut till Balingsta för att klä granarna. De blev riktigt fina men det var inte samma sak utan dig <3
Så här blev den lilla där uppe.

Det blev ingen bra bild på den nere men jag körde guld och rött på den granen.

Milo ville inte hjälpa till men en kula hade han sönder alla fall ;) "Var rädd om den här" Hihihi

Lagom till Eric kom hem var vi också hemma. Milo hade myskläder på sig idag och både jag och Eric bytte om när vi kom hem. Ganska snart upptäckte jag att vi då hade liknande kläder alla tre :)


/Kram

1 kommentar:

  1. Fina ni är! Granarna också! Jag saknar dig, bra val med guld och rött på granen nere, så brukar vi ju göra :) Satte du alla gammeldagsa pynt i granen uppe? Du vet, dom med sådär omöjligt korta snören som vi bara får damp på för att det inte går att sätta fast på grenarna typ :P

    SvaraRadera