måndag 2 januari 2012

Kattungarna

Urk, idag när jag vaknade upp kändes det som jag blivit träffad av alla Uppsalas nyårs raketer. Har jobbat ute båda dagarna i helgen och jag har frusit arslet av mig så därför har den jäkla förkylningen kommit tillbaka. Men hoppas den går över snart.
Idag har vi sovit på förmiddagen och efter lunch åkte jag och Milo till Gränby för att göra lite ärenden. Jag behövde en kalender och sen köpte jag en sak till Eric som han ska ha till ett foto uppdrag imorgon.
Är inte kalendern helt sjukt nice :) Tittar i min kalender nästan varje dag och att då få se denna framsida blir super ;)

Sen åkte vi till jobbet där jag boka lite jobb och anmälde att jag kommer tillbaka den 1:a mars. Men mest åkte jag dit för att hämta min cykel. Det regnade precis innan nyår och så frös det det till i lördags. Så mitt lås frös och eftersom jag låste fast cykeln i stället har den inte gått att rubba. Men idag var det plusgrader igen. 
Annars har det inte hänt något speciellt idag.

Kollade på samvetets hemsida nu på kvällen för att se om de lagt ut berättelsen om Gördis efter att hon blivit adopterad. Det hade de gjort. Såg även att Tero och Zalar har fått nya ägare som verkar mycket bra. Sen fick jag också se Lewis :) Han har det jätte bra hos det paret som adopterade honom. Lilla Blanka, nu heter hon Nami, vet jag har det bra för den familjen har hört av sig lite då och då men jag undrar hur allt gått för lille Bolt.


/Kram

1 kommentar:

  1. Åh min lilla Lewis <3

    Och kalendern är asball, kanske kan få be om en sån i sen julklapp?^^ hehehe angelface!! :D

    pussss<3

    SvaraRadera