tisdag 13 december 2011

Lucia

Natten har varit ...inte så kul. Den var inte hemsk men Milo sov dåligt och Gördis for runt som om hon hade adhd. Men vi sov ikapp lite på morgonen.
 Sen kom Ylva för idag var det tvätt. Som vanligt gick vi till ukk för lunch och vi trodde vi skulle missa lucia för det stod att hon skulle komma dit kl 11. Vi var där vid halv ett men de måste kört en omgång till för kl 13 kom hon med sina tärnor :) Så mysigt med lite julstämning.

Milo tittade lite och sen klappade han händerna. Lite för tidigt men ändå ;)

Efter lunchen gick Ylva en lång promenad och jag hade lite tid att pyssla med saker hemma. 
Gjorde korvstroganoff till mina killar men själv åkte jag till Sara på middag, hon bjöd på thai. Det var jätte gott, vi tog friterad kyckling men den var inte så flottig som det kan vara.

Visade smilo en av våra favoriter och som du kan se är han klistrad. Även andra gången jag visade den satt han som förstenad :)


/Kram

1 kommentar:

  1. Hahahahaaa!!!! Jag dör vad roliga dom är!! xD Milo så jävla söt också, bara råglor! :P <3

    SvaraRadera