söndag 11 december 2011

Rekord i dålig uppdatering

I torsdag så tog jag och Milo det lugnt och så blev det ett besök på öppna förskolan. 
<><><><><><>
I fredags så gjorde jag och Milo lite ärenden på förmiddagen och sen tog vi en lång sovstund på eftermiddagen. 
Det blev ju även lite skype med dig på kvällen vilket var jätte mysigt. Ska kolla upp det vi pratade om och så ska vi ju prata på torsdag igen :)
<><><><><><>
I går jobbade jag 7-16. Fick ett väldigt bra schema, satt hos en dam hela passet.
När jag kom hem så åkte vi till Knivsta. Där blev det middag och sen gick jag och Eric på glöggfest. Milo fick vara kvar med farmor och farfar. Det blev inte jätte sent men vi sov kvar för det blir så bökigt att ta sig hem när smilo somnat.
<><><><><><>
Idag, söndag, åkte vi och köpte en julklapp på vägen hem. När vi kom hem sa vi hej till Bördi, plockade på oss saker som skulle till tippen och sen åkte vi igen. Efter vi varit på tippen åkte vi till IKEA där vi köpte lite prylar och åt lunch. Sen åkte vi vidare till Lager 157 där Eric shoppade ordentligt ;) 
När vi kom hem gjorde vi i ordning lite advents fika för Jakob och Helena, två kompisar till Eric kom förbi. Sen gick vi tillsammans och tittade på fyrverkerierna som blev inställt den 1:a advent. 

Milo fick ha sina hörselskydd på sig

Det var fint och säker påkostat. Kanske det var smilos dagisplats som gick upp i rök där ;p

Vi köpte med oss lite mat hem efter och så hade vi Wii-kväll.


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar