fredag 30 december 2011

Wii zumba

Idag har jag städat och även ordnat med alla sladdar bakom både tvn i vardagsrummet och i sovrummet. Nu ser det bättre ut på tv möbeln i vardagsrummet, men jag har fortfarande ingen bra lösning på Erics flasksamling. Funderar på en slags hylla men tror Milo kommer vara på dem. Egentligen är det bästa att ställa bort dem men det är ju synd på en så stor samling. 
På eftermiddagen kom Catarina hit och passade smilo medan jag och Eric åkte och handlade inför kommande vecka och nyår :)
Imorgon blir det först jobb 7-16 och sen 3-rätters. Kvällen blir lugn med massa gott och jag ska försöka vara vaken till tolvslaget. Jobbar även söndag hela dagen så kommer nog vara trött. Men annars lägger jag mig en stund på kvällen med Milo när han ska sova. 

Nu ikväll gjorde jag efterätten till imorgon som är en tropisk marängparfai och så blev det lite Wii och Wii Zumba. Känner mig inte helt ok efter förkylningen men ville testa den och det var riktigt jobbigt. Hoppas bara jag inte vaknar mer förkyld i morgon.

Hoppas du får ett Gott Nytt År :)


/Kram

1 kommentar:

  1. ÅÅhh mums mat! :) Hoppas ni får ett riktigt gott nytt år ni också! :) <3

    SvaraRadera