lördag 3 december 2011

Julbord

Idag har det varit full rulle från morgon till sen kväll. Milo har börjat med att han lägger sig kl 19-20 som vanligt men sen vaknar han någon timme senare och är uppe till 23-00 tiden. Det är ganska jobbigt men han är ändå snäll och sover till 10-11 på morgonen efter. Men idag fick vi väcka honom så han skulle hinna sova innan kalaset. Något som han inte gillade. På videon har vi försökt ett tag redan :)

På förmiddagen kom Stefan och Kattis förbi för jag skulle göra naglar på henne och Stefan fick passa smilo. 
Efter det blev det lite lunch och sen gick jag och Milo på kalas. Det var 17 barn men det gick ganska bra ändå. Milo är så försiktig och tittar på alla barn som springer hysteriskt runt. Idag fick han äta lite tårta och smaka på saft för första gången. Det var fantastiskt gott :)

När vi kom hem igen var det bara att svida om till andra kläder för idag var det julbord. Mamma och pappa kom och passade Milo. Det var jätte skönt för han var trött efter kalaset, vi fick lite bil problem och sen var det ganska rörigt och oplanerat när vi kom fram till lokalen. Kände mig mest irriterad och missnöjd i början men sen släppte det och jag hade riktigt kul. Och ju mer jag tänker på det, ju mer känner jag mig nöjd. Det var svårt att få fina stämnings bilder så en liten film kommer istället :)
 Nu blir det Wii tills lillfisen (som är uppe och kl är 22.36) vill sova.


/Kram

1 kommentar: