onsdag 28 september 2011

Tränar så jag blir gul och blå

Har som jag sagt tidigare kommit igång med träningen och både igår och idag har jag kört mitt "rockprogram" på morgonen. Min plan är att köra varje dag men under dagen som gått så har jag fått ett ganska stort blåmärke i midjan så tänkte vila imorgon. Dessutom ska jag jobba 13.30 -23 imorgon så kommer springa runt tillräckligt :) så tror inte det blir något inlägg heller.
 Men nog med gojja. Idag har jag som sagt tränat på förmiddagen och sen när jag ändå hade ångan uppe passade jag på att städa. Resten av dagen har varit slapp. Vi tittade på film på eftermiddagen och sen åkte vi till Knivsta på middag.
Ylva och Bengt har varit ute och rest och köpte den senaste Absolut vodka. Den heter Absolut Mode och etiketten är av tyg.

Min söta unge. Hehe, kolla ögonen, sjukt stora :)


/Kram

1 kommentar:

  1. Men asså den där flaskan gjordes ju för MIG!! Kan ni inte köpa den åt mig snäääälllla så jag har, för den är väl givetvis special edition? Jag kan föra över pengar från mitt svenska till ert bara ni köper flaska, jag MÅSTE ha DEN!!!!! Haha desperat här :P pusss på smiloo, han är finast med stora ögon också! ;)

    SvaraRadera