lördag 10 september 2011

Kulturnatten

Idag har det hänt mycket. Milo blev 10 månader, Stefan hade födelsedags fika och så var det kulturnatten.
Första delen av dagen var jag och smilo hemma själva och pysslade. Sen kl 15 var det dags att fira Stefan.
Eric valde present i år och det blev en lastbil i lego.

Milo fick presentsnöret.

Efter middagen gick vi ner på stan med Stefan, Kattis och Catarina.
Milo var väl påklädd :) Men det var faktiskt skönt väder för en gång skull.

Kort efter att vi kom till stan somnade lillfisen och sov enda tills vi kom hem kl 23. 

Vi tittade runt och så blev det en langos. Den var helt ok men inte lika god som jag ätit förut. 

Polisen var väldigt upptagna ikväll ;p

En ny klubb hade premiär idag i Sevens gamla lokaler. Nu heter det White club men det kanske skulle heta White trash istället med tanke på vad som gick in ;)
Deras miljon bil stod utanför och folk var som galna. Så även Stefan och Eric som började fota.


Kvällen avslutades på Plock med drinkar. Alkoholfria för mig och Eric men det var sjukt gott.

Kattis tog en som hette sommarkatten.

Helt plötsligt dyker det upp massa pirater och jag var tvungen att bjuda på ett kort med en...kanske inte jätte lik, men ändå.... Jack Sparrow :)


/Kram


1 kommentar:

  1. Haha, har du inte hängt med Sandra, det heter ju Kalas gamla lokaler nu för tiden ;) Herregud, dom har ju bytt namn/ägare tre gånger under min karriär, people, kalas, och nu White trash, hmrm, jag menar white club! Men ni verka ha en trevlig kväll ser det ut som, saknar er!!

    SvaraRadera