tisdag 20 september 2011

Nu går han!

Inget speciellt hände första delen av dagen men sen på eftermiddagen gick vi på promenad med Emma och Leo.
När vi kom hem körde jag mitt rockrings pass. Shit vilken träningsvärk jag hade i morse när jag vaknade. Jag får ju den två dagarna efter i stället för dagen efter. Men det gick bra att träna ändå och jag känner mig taggad igen. Nu i början tar man det lugnt, man får bara rocka 1-3 minuter varje dag och sen ökar man tiden. 

Ikväll har smilo gått jätte mycket själv. Filmade det men tyvärr så höll jag kameran fel men hoppas du kan se :) Du får vinkla huvudet, hehe. 


/Kram

2 kommentarer:

  1. Lilla grynet, så duktig han är :) kram från mormor

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaa!!! Han är typ lika exalterad över sig själv som ni är, söööta lilla Smajloo ^^<3

    SvaraRadera