lördag 17 september 2011

Länge sen

Nu var det en evighet sen jag skrev sist. Men som jag sa igår när vi skypade så har Milo varit lite knepig att lägga på kvällarna plus att jag inte gjort så spännande saker. 
I onsdags så var jag och åt lunch på stan med Linda, annars inget mer roligt den dagen ;p
I torsdags jobbade jag hela dagen och var helt död kl 21 så la mig tidigt. 
I fredags jobbade jag igen men bara till kl 13. Mamma var barnvakt för Eric var på fotojobb så när jag kom hem gjorde hon super god lunch. När mamma åkt hem gick jag och smilo till lekparken.

Milo i lekparken i fredags.

Idag har jag städat och när Eric kom hem gick vi ut och lekte på gården. När jag lagade middag så ringde Catarina och ville hitta på något, så hon kom över och åt med oss. Lite senare kom även Stefan och Kattis förbi. Mycket trevlig kväll har vi haft :)

Jag städade i Milos rum någon av dagarna och han lekte. Helt plötsligt sitter han i badbaljan. Då har han klättrat ner helt själv.

Min busunge :)


/Kram

1 kommentar:

  1. Ni är så fina, saknar er jättemycket! Saknar att kunna sitta hemma hos er och göra ingenting, bah chilla, äta en macka eller godis, klappa hjördis och beundra Milooo <3

    SvaraRadera