fredag 23 september 2011

Må Mycket Bättre mässa

I natt började vi med att Milo ska sova i sin säng hela natten. Han har en vana att komma över till vår säng vid 2 tiden varje natt. Det har varit lite jobbigt ett tag för han ska böka så mycket men nu har han börjat vandra runt i sängen också och två gånger har han varit på väg ner för kanten. Så nu är det verkligen dags. 

Idag har jag och Kattis varit på någon mässa sak för kommunanställda i tre dagar. Det var trevligt och många bra utställare. Många hade att man fick prova på men tyvärr var det inte fullbokat även fast vi var där vid öppningen. 
Något jag kunde prova var att få håret lite fixat :)


Sen gick vi och åt lunch innan vi tog bussen upp och hälsade på mamma. 
Till middagen var det bara jag och smilo för Eric jobbar på studion. Som tur är har min lilla gris redan lagt sig...och klockan är 19.30 :)
Så nu blir det lite, lite fredagsmys innan jag ska falla i sängen. 

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar