tisdag 27 september 2011

Nej jag har inte slutat blogga....

...har bara varit sjukt dålig på det :( Sorry!

Men ska uppdatera dig lite vad jag haft för mig dem senaste dagarna. I söndags åkte vi till Sara i Knivsta. Hon visade mig en liten promenad runda, Alsike runt som är ungefär 7 km. Var sjukt jobbigt men det kändes bra efter....så bra, att vi köpte pizza till lunch ;p Blev sjukt mätt dock så orkade ingen middag. 
Efter låg jag och titta på tv och smilo härjade bland Saras saker.

På måndagen åkte jag ut till mamma och hjälpte henne med lite saker under dagen. Bland annat skulle jag karda Hazel och det slutade med att jag friserade hela henne, hehe. Men nu är hon super söt :)
På kvällen var vi på "bröllopsmiddag". Shilan gifte sig borgligt i lördags och hade bara familjen med. Så i måndags åt dem med alla sina vänner på en ny restaurang vid stationen. Eller rättare sagt det gamla stationshuset. Hela byggnaden är omgjord till en enda stor restaurang. Jätte fin och god mat.
Milo fick följa med men eftersom det var ganska sent så fick vi gå hem efter huvudrätten för han blev för trött.

Både jag och Eric tog deras hamburgare.

Idag tisdag har jag, Eric, Milo och Catarina varit på Thun´s och storshoppat. Man tänker alltid att det inte ska bli så mycket men idag blev det nog lite för mycket. Har lite, lite ångest. Men det går nog över till imorgon ;p
Vi testade deras höstmode ordentligt ;)
Här är Eric och Catarina i pälsmössor.

Jag var också tvungen att prova.

Denna var lite stor för smilo men dem hade i barnstorlek också.

Catarina dräpte en grizzlybjörn.
  
Som vanligt när man besöker Thun´s blir det lunch. Men stakars Milo blev utan för jag hade glömt hans :( Som tur va så hade jag tagit med en banan och kex.

Här är det vi handlade. Orkar inte rabbla allt men du ser nog :)

Eric köpte en ny vinterjacka, snygg va?

Köpte denna söta skylt till Milos dörr.

När han blir lite större kan han vända på den om han vill vara ifred :)


/Kram <3

1 kommentar:

  1. Haha fan vad soft skylt!
    Gillar Erics jacka, muy bonito ^^ Titta jag börjar fixa till spanskan eey ;) Saknar er sjukt, så mkt att jag berättade en liten historia om en lite kotte som heter Milo idag på min spansklektion ^^ Måste plugga på rejält, har prov om en vecka :O Tur att man inte får betyg, då skulle jag få F, haha :P puss på er! <3

    SvaraRadera