lördag 24 september 2011

Bröllop

Idag var jag uppe före tuppen. Shilan gifte sig idag och jag gjorde hår och make på henne. 
Hon blev jätte fin. 
 Klockan 10 var vi klara och då var jag trött efter den tidiga morgonen så tog smilo och la oss. 
Efter vår lilla sovstund gick vi alla tre ner på stan för lunch och lite nödvändiga inköp. 
Jag köpte en ram och så skrev vi ut kort på foto papper. Det är farmors present när hon fyller 90 år. Vad tycker du?  

Så blev det ett regnställ till grisen också så han kan leka ute nu när det blir höst.

Eric är på fest ikväll och Milo har lagt sig tidigt så ska glo lite på tv och sen lägga mig tidigt tror jag. 
Jo glömde säga igår att Eric har fått nytt jobb. Han ska börja jobba som Svensk fastighets förmedlings fotograf. Det är en heltids tjänst :) Kommer bli så skönt...nu kan vi välja vilket dags vi vill och han har bra jobb tider...mån-fre 9-17. 

/Kram

1 kommentar:

  1. Working 9-5!! Wohoo! Gratulerar! :)

    Shilan ser strålande ut! Ovh presenten till Farmor är helt perfekt, hon kommer bli jätteglad! :D <3

    SvaraRadera