onsdag 21 september 2011

Är jag gravid?

Idag hade jag mycket på schemat och då väljer Milo att sova till kl 9. Jag fick allt gjort men det var lite stressigt. Det var städ, tvättstuga och förberedelser innan vi gick på öppna förskolan kl 14. 
På onsdagar är det samma som torsdagar fast en annan byggnad. 
Milo kolla läget ett tag innan han kom igång. På bilden sveper vi ett stort skynke över alla barnen och Milo tyckte det var kul tills han blev attackerad av bebisen i vitt. Pojken kröp fram och började gnaga på Milo i nacken. Han hade inga tänder men smilo gillade det inte ändå.

När vi kom hem började jag med maten för helena och c/o kom på middag. Helena berättade lite skvaller från jobbet. Tyvärr var det om mig...tydligen tror alla att jag är gravid. Det var inte för att jag ser tjock ut och jag kan inte tänka på något jag sagt som kan få folk att tro jag är på tjocken. Jaja, dem lär ju fatta att jag inte är det när det aldrig kommer en bebis ;p

På kvällen tog jag och Johanna en promenad och sen rockade jag när jag kom hem. Nu känner jag mig taggad på riktigt så hoppas det håller i sig. 

/kram

1 kommentar:

  1. Jag var så duktig med nyttig mat och gå promenader, i typ två veckor. Sen kom lingonveckan med dunder och brak och så vart man tillbaka till fläskätandet och "tycka synd om sig själv" perioden före att man är så förbannat FET! Livet är grejt!

    Ge Milo en liten puss från mig <3

    SvaraRadera