söndag 15 januari 2012

"Hela dan får hon arbeta, hon får jobba, hon får streta. Putsa, diska, tvätta, damma."

Både idag och igår har jag jobbat 7-16. Det har gått bra och jag kände mig pigg igår kväll och det var inte jätte jobbigt att gå upp i morse. Men när jag kom hem idag var jag tvungen att lägga mig en stund innan middagen för var så trött och hade ont i huvudet.

Igår kväll tittade vi på en film, In Time. Den var riktigt bra så kan rekommendera den. Tycker också du ska titta på Johnny English 2. Vi kollade på den i fredags och han är ju alltid rolig :)

Hoppas det gått bra med den nya tjejen :) ska gå in och kika på din blogg. Har läst den men inte varit så bra på att kommentera :( Förlåt.


/Kram

1 kommentar:

  1. Det är lugnt, jag är ju inte helt vild med kommentarerna själv :P

    SvaraRadera