torsdag 5 januari 2012

Har börjat räkna ner dagarna nu

Lilla hjärtat :) 
I tisdags sov Milo till 10.30 och när vi ätit frukost började jag rensa och plocka här hemma. Catarina kom hit mitt i så vi åkte till IKEA för lite shopping och lunch. De blev en ny insatts för bestiken, ett påslakansett, en potta till smilo och värmeljus. Ljusen kostar 99 kr för 50 st men när jag tittade på kvittot hade de gått in för 27 kr. Vet inte om det blev något fel i systemet för såg ingen rea-skylt. Aja skiter faktiskt i vad som hände eftersom det blev till min fördel ;p
Milo provsitter sin potta :)

I onsdags var det tvätt och Ylva kom in så det blev den vanliga lunchen på ukk och promenad för Milo. 
På eftermiddagen fortsatte jag att röja runt i köksskåpen och smilo hjälpte till :)

På kvällen fick även Eric ett ryck så då blev det ordning inne i "kontoret". 

Idag åkte jag och Milo ut till Balingsta för pappa skulle fixa med bilen och lite annat smått och gott jag hade med mig. Själv sydde jag klart alla lakan som jag började med under sista tiden av graviditeten( bättre sent än aldrig), klippte Milo och pappa. 
Nu på kvällen var jag hem på middag hos Johanna. 

Hörs imorgon <3
/Kram

1 kommentar:

  1. Det är fint att du räknar ner, det gör jag med ;) Längtar till skype imorn (idag) <3<3

    SvaraRadera