måndag 16 januari 2012

"Skolstart"

Idag var det öppna förskolan igen, så jag gick upp halv åtta och strax efter vaknade smilo. Halv nio gick vi iväg och min lilla gris började bli trött redan då men jag hade bestämt mig för att hålla honom vaken. Det var jätte mycket folk och efter en timmes lek var det sångstund. Milo ville bara sitta i mitt knä med nappen för då började han bli riktigt trött. Men efter sången fick han leka lite till och innan vi gick hem åt han lunch. Sen somnade han i vagnen och sov i tre timmar. Det var jätte skönt för jag hann massa saker under tiden och fick äta lunch ifred. Dagar som denna vill jag ha fler av.
När Mio vaknade igen åt han mellis och sen städade vi.

Milo är så duktig att åka kana nu :) Men han brukar inte störta ner med näsan utan gjorde det bara denna gång.


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar