måndag 23 januari 2012

Milo is the king över rutchkanan

Nu har jag inte bloggat på en evighet. Milo somnar fortfarande sent på kvällarna och det gör att jag inte får ro att sitta ner och blogga. Sen vet jag att du åkt till Miami utan dator så vet inte om du kan läsa bloggen. Hoppas du har det bra där borta alla fall :)
Onsdag och torsdag förra veckan var det öppna förskolan och lite annat pyssel. På fredagen var mamma och jag en sväng på stan där jag köpte in lite nytt nu när dagis drar igång. På kvällen åkte jag ut till Balingsta på middag och fredagsmys för Eric var på kick off med jobbet i Stockholm och kom hem på natten, eller kl 4 på morgonen. 
På lördagen for jag runt för att fixa allt inför middagen som vi skulle ha med mamma och pappa. Vill inte skryta men det blev sjukt god mat. Jag och Eric var värsta teamet i köket och det var riktigt kul att laga tillsammans. Sen blev det bio och vi såg The Stig Helmer story. 
 Igår åkte vi till Knivsta efter lunch. Jag tränade med Sara och vi var på gymmet i 3 timmar. Sen blev det middag.

Idag gick vi upp tidigt och var på öppna förskolan. De hade julgransplundring och tomten kom förbi med en liten påse till alla barnen.
Milo vågade inte gå enda fram till tomten men tyckte nog det var lite spännande :)

Han ville direkt titta i påsen och smaska på allt gott. Det var russin, majskrokar, ballong, en liten bok m.m.

Vi dansade ett tag men Milo blir trött lagom till sångstunden så vi satt bredvid och bara sjöng på slutet.

Milo sover och jag har precis ätit lunch så tror jag också ska lägga mig en stund. Är lite trött efter helgen och Sara körde slut på mig på gymmet igår. 


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar