fredag 13 januari 2012

Fredag den 13e

Igår hände inte mycket. Jag köpte "Halv åtta hos mig", den andra kokboken och Catarina var här en sväng. På kvällen bar jag ner allt julpynt och annat skräp till förrådet. Det tog emot först men det kändes sjukt skönt när jag gjort det.

Idag gick jag upp halv nio. Så skönt att få äta frukost och göra sig i ordning ifred för min lilla gris fick jag väcka straxt efter tio. När han fått lite välling och kläder åkte vi ut till Balingsta. Där fick jag en hel del gjort :)Först plockade jag ögonbrynen på mamma, de blev skit snygga och sen fick hon pedikyr. Efter det var det Hazels tur, hon fick ett bad och klorna klippta. Innan jag åkte hem han jag med att rensa lite bland mina gamla gosedjur och smycken som ska sparas eller skänkas. 
Jag bara sladdade in på gården och plockade upp Eric så åkte vi och veckohandlade. Fast det var fredag kväll var det lugnt.
Nu blir det en film och svenska lantchips :)


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar