lördag 15 oktober 2011

Sjukt bra helg...

...Den är inte slut men har varit så bra hittills. I fredags så var jag och smilo och fikade hos farmor efter lunch.

Sen kom vi hem och skypade med dig hjärtat :)
Efter middagen så åkte jag till Sara i Knivsta och hade vinkväll. Vi hade mycket gott att mumsa och vin så klart. Till det tittade vi på idol och pratade massa gojja. Jag hade bestämt att sov över för ville inte åka hem med tåget sent på kvällen. Och det var tur för Sara berättade att det hade varit ett våldtäkts försök på stationen förra helgen. 

Idag lördag vaknade jag upp med en lätt huvudvärk. Tror det var allt vin, sent i säng och att jag inte sov så bra som gjorde det. Men efter en god frukost blev det bättre och vi mötte upp mina pojkar och gick på ett loppis med barnkläder. Lika som vi var på i våras. Sötaste flickan på typ 3 år kom fram och kramade Milo när vi var där. Han stod hos Sara helt vanligt och så bara dök hon upp :) dem börjar redan dras till honom ;p
Sen gick vi hem till Ylva och Bengt för lite lunch. Även Sara hängde på.
 Efter lunchen gick vi på ett "vanligt" loppis och även då hittade jag lite saker.
Smilo vill inte sitta i vagnen längre....
 ...utan ska gå själv helst :)

När vi kom hem igen sov vi en stund och på kvällen blev det som vanligt trerätters. 

Tänkte visa allt vi köpte idag.
Lite leksaker....

...två jackor...

...1 pyjamas, 5 byxor, 1 skjorta, 9 tröjor och vinterskor för 500 kr. 

Nu kanske du tycker jag är knäpp eller smart. Men jag köpte ett par Burberry jeans...det är till flicka men jag tänkte att om man får en flicka nästa gång så är det ju perfekt :) dem kostade bara 10 kr så.


/Kram

2 kommentarer:

  1. Vilka fynd! Den delbara bollen hade du inte behövt köpt. Vi har en sån här. Men det är klart, den kan han ju leka med här / mams

    SvaraRadera
  2. Byxorna var ju asbra! FYND! :)

    SvaraRadera