tisdag 11 oktober 2011

Höstmarknad

Jag har ett litet problem....jag måste bli bättre på att aktivera mig när jag inte har något inplanerat. Som idag har jag bara gått hemma nästan hela dagen och det suger. Jag blir så uttråkad och det blir även Milo. Ska försöka bli bättre.
Alla fall...idag hände inget särskilt fram till kl 15. Då mötte jag upp Emma och Leo och vi gick på höstmarknaden som är varje år på Vaksalatorg. Det är egentligen inte så speciellt för det är i stort sett bara plastpåsar, godis och strumpor som säljs där. Men jag tycker det är lite små mysigt. Fast idag var det bara jobbigt med vagnen så nästa år när smilo är lite större och kan gå kommer det bli roligare. 
Det blev en polokrage eller vad det heter till prinsen. Har länge tänkt på en sådan och idag slog jag till på en handgjord :)

Sen avslutade vi med en promenad och när vi sagt hejdå fick Milo gå hem sista biten. Han var skit lycklig och blev rasande när jag bar honom över vägen. Men med den farten hade det blivit trafik kaos ;)

Min älskling är så söt i sina hängselbyxor. Tror det är Stefans gamla. 


/Kram

2 kommentarer:

  1. haha han blev rasande! xD <3

    SvaraRadera
  2. 28 år senare och byxorna funka än ;) Kram mina söta./mams

    SvaraRadera