söndag 2 oktober 2011

Enhejdåvisesomtvåveckormiddag

Idag drog jag och smilo ut till landet så fort vi gjort oss klara. Var på dåligt humör men när jag kom dit kändes det mycket bättre. 
Vi tog en liten promenix men Milo vaknade så fort vi kom hem. Men vi la oss i din puff när vi kom in och sov i 1 1/2 timme :)

På vägen hem åkte jag in och handlade på Maxi. Stefan, Kattis och Daniel kom på middag ikväll så jag behövde köpa lite till det. Hittade dessa stövlar också. Vad tycker du?? Tänkte som vardags stövlar.

Middagen var trevlig och nu ska jag och Eric titta på tv innan det blir sängen. 

/Kram

1 kommentar:

  1. Snygga stövlar! :) gillar dom!

    Ja om Stefan köper den på vägen hit är det väl okej, men han kan väl lika bra ta den med sig hem sen också? Ah ja, om den inte är köpt nu och inte går att köpa på vägen hem så får jag väl va utan den, inte mer och göra. Puss! <3

    SvaraRadera