lördag 8 oktober 2011

3 dagar

Känner mig dum som sa att jag skulle skriva varje dag under tiden du var borta och så är jag så dålig på att uppdatera. Men det känns som man gör ganska samma saker så man har inget kul att skriva.
I torsdags så var vi bara på öppna förskolan. Både jag och Eric gick för det blev sista gången på länge för honom eftersom han börjar med nya jobbet på måndag. 

I fredags kom kattis hit vid lunch och jag sminkade och fixa håret för hon hade fest med jobbet. Mina pojkar var nere på stan och åt lunch med några kompisar. Catarina kom på middag och sen blev det Idol för hela slanten. Nu drar det igång och det finns några bra med även i år.

Idag har vi inte gjort mycket vettigt. På eftermiddagen tog jag en promenad och sen gick jag hem till Emma på en fika. 
Killarna lekte jätte fint idag :)


Milo har lärt sig vinka så han tycker det är jätte kul om man gör det till honom.

Eric är på party ikväll, jag skulle också gått med men vi hittade ingen barnvakt. Men mitt lilla gryn har lagt sig tidigt så jag ska kolla på film och måla naglarna. Ganska skönt att få vara själv ibland.


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar