måndag 17 oktober 2011

Nu har vi nog velat klart

Måndag...ny vecka....lite segt. Det enda som hänt idag är att jag och smilo har uträttat lite ärenden efter lunch och sen kom Kattis på en fika när hon slutat jobba. 

Idag efter att Milo sovit ordentligt, fått mat och ny blöja men ändå bara gnällde så tänkte jag.... kanske är det dags för honom att börja dagis alla fall. Jag tror han blir lite uttråkad och att jag inte riktigt kan roa honom med det vi gör om dagarna. När jag pratade med Eric om det hade han faktiskt också tänkt den tanken. Så vi logga in på kommunen och då visade det sig att vi glömt ta bort anmälan vi gjorde förut så dem håller på med ärendet. Det vi gjorde var att ändra lite uppgifter och vissa dagis men tror han kommer så kvar i kön. Ska ringa imorgon och dubbelkolla. 
Tror Milo kommer klara det jätte bra om han får en plats, han har tuffat till sig den senaste tiden. Jag känner också att det skulle vara ganska skönt att gå tillbaka till jobbet efter nyår.

Bjuder på en dansvideo som jag filmade för ett tag sedan eftersom kameran fått "vila" idag. Milo gillar all musik men speciellt Loca people :) 


/Kram

2 kommentarer:

  1. Hahaha den låten är så konstig men Milo verkar gilla svänget ;)

    Tack för kommentaren på min tatuering förresten! Den värmde! :)<3 Love you!

    SvaraRadera
  2. Du lilla söta. Kram från mormor

    SvaraRadera