onsdag 5 oktober 2011

Fina farmor

Nu har jag varit så där trött igen några dagar så här kommer en liten uppdatering :)
I måndags så tvättade vi och sen blev det storhandling.
Smilo hade den fina tröjan han fick av dig för länge sen :) Han är så fin i den.

<><><><><><><><><>

 Igår gjorde vi lite ärenden på fm/lunch. 
Sen blev det middag hemma hos Shilan och Dan. Även Johanna, hennes kille och lille Emilio var med. Milo var intresserad av den lille pojken :)

 Vi satte smilo i kontorsstolen och band fast honom med en sjal när det var dags att äta. Man tager vad man haver ;p

<><><><><><><><><><><>

Idag har jag och Milo städat och lekt hela dagen. Sen var det ju kalas för vår fina farmor som fyllde 90 år idag. Det var jätte god buffé.
Mina fina killar.

 Farmor fick jätte fina blommor och presenter.

Farmor blev jätte glad för vår present :)

Det blev super smarrig tårta sen.


Hoppas att det löste sig med flaskan och att du har det bra nu när Stefan är där. 

/Kram

2 kommentarer:

  1. Farmor Åse somnade nog väldigt nöjd med kvällen. /mams

    SvaraRadera
  2. Farmor <3 Jag undrar om hon fått mitt kort än?

    SvaraRadera