lördag 22 oktober 2011

Kan fulla människor sluta bli förlamade i händerna....eller klistra fast flaskan

I torsdags så gjorde vi inget. Jag gjorde ett försök att gå ut på gården med Milo men han gillade inte att gå i skor så vi fick gå in direkt. Han var även snorig så det blev ingen öppen förskola. Men lagom till middag ringde Catarina och kom över. Något både jag och smilo behövde det.

<><><><><><><><><>

I fredags så var jag, Milo och Catarina på IKEA. Först blev det lunch och vet du vad...?... Nu har de höjt 16 kr köttbullarna till hela 19 kr istället ;p
Vi skippade övre planet och Milo orkade gå hela nedre varvet. Han var jätte duktigt och gick vid oss hela tiden. 

Men en soffa ville han provsitta :)

På kvällen blev det tacos och så kom Kattis över och tittade på Idol med mig.

<><><><><><><><>

Idag lördag har jag jobbat hela dagen så är sjukt trött nu. Drygaste saken hände. När jag skulle ut till första vårdtagaren på morgonen cyklade jag på en krossad flaska som låg bland löv. Det blev tvärpunka för fetaste glasbiten gick in i däcket :( Har lämnat in den på en verkstad som Ramund samarbetar med och enligt mina kollegor ska kommunen stå för kostnaden. Aja, det visar sig på måndag om det inte stämmer.
Jag blir sjukt sne på folk som ska krossa glas och egentligen borde alla flaskor vara av plast. 

/Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar