måndag 27 februari 2012

Whitney Houston

Sitter vid datorn och pysslar. "Hittade" denna flicka och jag säger bara, Fy Fan vad bra!


Vet inte vad ni kände men jag blev väldigt ledsen när nyheten om att Whitney hade gått bort kom. Jag kommer ihåg att jag lyssnade väldigt mycket på hennes samlings album när jag var liten och försökte sjunga med. Även hennes film Bodyguard är hur bra som helst. Jag tycker det är så synd att hon kom fel i livet och att det slutade så tidigt. Lördagen efter hennes död sände man hennes begravning och jag tittade både på den och Bodyguard som gick senare på kvällen. Måste erkänna att jag har aldrig gråtit till den filmen förut men då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Många stora artister har gått bort men ingen har berört mig som när Whitney lämnade oss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar