torsdag 23 februari 2012

Förklaring

Hej alla läsare. De senaste inläggen har jag skickat från min mobil, något som jag tycker är bra och nu kommer det kunna bli bättre med inlägg. Dock är detta sätt inte helt felfritt. Vissa inlägg har inte kommit med och andra, som Syster skrev, är lite luddiga ;p Men jag ser denna och nästa vecka som en liten test så om ni inte fattar allt är det inte er det är fel på utan jag som inte är så teknisk/seg i bollen ;)

Nu när jag ändå är här kan jag förklara vad som hände igår. Som sagt var det ett riktigt piss väder, snorhalt och regn. Ingen jätte rolig kombo. Så därför, eftersom dagis inte har något vagntak så bestämde jag mig för att ta med vagnen hem på bussen. Men eftersom PRO verkade ha studiedag så var det två pensionärer med rullator och en barnvagn plus mig som klev på vid hållplatsen. Vi fick plats men en ena gubben fick sitta så han hade rullatorn i gången och där av det onda ögat jag fick av honom. Det är ju inte mitt fel men någon måste ju ta skiten. Alla fall så efter tre hållplatser så ska en till med barnvagn på. Det är då jag inser att jag kommer bli ut slängd eftersom jag inte har barn i vagnen. Så går av och "glider" hem. 

Just ja, jag vet inte varför det står att inläggen (from En liten prinsessa) är från igår. Kan vara ytterligare en sak för att det skickats från mobben.  

1 kommentar:

  1. Hahah ooookej då fattar jag :P jag misstänkte att det var så men jag var inte säker :P

    SvaraRadera