måndag 23 juli 2012

Hallå där

Får ursäkta att jag inte skrivit på ett tag.
I lördags kom Sara hit på lunch och på kvällen blev det grillning med Stefan, Kattis, Catarina och två kollegor till Stefan. Det var väldigt trevligt, så trevligt att vi ringde in syster yster att vara barnvakt och gick ut.
I söndags sov jag till kl 13, var inte bakfull men väldigt trött. På kvällen gick jag och Eric på bio, vi såg cockpit. Helt ok, kanske inte värd att se på bio. Men kul att vi gjort så mycket tillsammans i helgen.
Idag gick jag hemifrån kl 10.30 och kom hem ca kl16. Lunchade med Shilan, köpte lite saker till bröllopet och anmälde mig till undersköterse utbildning i höst. 


1 kommentar:

  1. Då blir det lite förändringar i höst, usk utbl blir bra! Då kan du komma till mig på sjukhuset sen :P

    SvaraRadera