onsdag 30 maj 2012

Sommarfest

Idag jobbade jag först till 13.30 sen åkte jag till Ica och handlade lite som vi skulle ha till picknicken. Milos dagis hade nämligen sommarfest/invigning. Det var jätte mysigt att se allt de små gjort och jag är så glad att fröknarna tar så många kort. Vi lämnade in bilder tidigare i våras och de hade gjort jätte fina kollage.

Lite jobbigt är att vi i dag fått dagis precis bredvid oss. Nu tänker ni att jag är knäpp som skriver jobbigt men vi är kluvna om vi ska byta. Vi trivs så himla bra i Årsta.
Vad tycker ni?



3 kommentarer:

  1. Jättekul att få vara med! Så tacksam. Förstår att det är svårt att bestämma om ev byte. Kolla det andra dagiset (som fröknarna sa)&sov på saken...Kram!Y&B /M&P

    SvaraRadera
  2. Åh titta vad fint kollage! Och jag är med, blir alldeles rörd :') <3<3

    SvaraRadera
  3. Ser ut som ni hade en jättemysig eftermiddag. Så synd att jag inte kunde vara med, men det blir fler gånger. Jobbigt läge när det gäller dagisbyte. Ni vet vad ni har men inte vad ni får.Kramis/mams

    SvaraRadera