tisdag 1 maj 2012

Skräckfilm

På eftermiddagen åkte Eric och Milo på lite äventyr så jag håller på med tvätt och annat smått.
Var ner till tvättstugan nyss och hängde tvätt. Har lite svårt för källare även om vår är ljus med mycket fönster. Alla fall när jag var i torkrummet höll lampan utanför på att tändas och släckas. Den går på rörelsesensor ska jag tillägga men ingen person var i källaren så blir lite nervig. Sen går jag runt och sopar i tvättstugan som är väldigt stor. Helt plötsligt står det en liten pojke och tittar på mig. Tror ni jag blev skitnödig, de brukar ju vara dem man ska passa sig för i alla skräckfilmer ;-) Kort efter kom pappan in för att fråga om han fick ställa in sin tvätt.
Jag är expert på att skrämma upp mig.

1 kommentar:

  1. Haha... ja, man skall passa sig för dom små. Dom vet man aldrig vart man har ;)

    SvaraRadera