onsdag 25 april 2012

En glad Sandra

Vad glad jag blev för alla kommentarer på förra inlägget. Jag gillar alltid att få kommentarer så det är bara att skicka någon när ni vill :)
Idag känner jag mig lätt handikappad så hoppar pass på friskis innan jobbet men tänkte ge mig ut i morgon kväll på lite intervall träning. Har ju skrivit upp mig på blodomloppet med jobbet som är om en månad. Och nej jag ska inte gå utan springa eftersom alla andra också sak det och jag vill inte gå själv.
 Sen är det löp&pizza dag med Ove & co i början av juni. Det brukar vara en gång på våren och en på hösten och planen i höstas var att vara med men lyckades inte träna upp mig. Nu kan jag ju ha det som ett mål.


Njut av solen, Kram!

2 kommentarer:

  1. Toppen Sandra!Jag brukar säga att all träning som blir av är bra. kram! Ylva

    SvaraRadera
  2. Du är grym! Jag njuter fullt ut av solen, tackar som påminner ;) KRAAAM! <3

    SvaraRadera