måndag 13 augusti 2012

Så var denna semester slut

Nu är första passet efter semestern över. Har jobbat kväll och det gick bra men kände mig lite ringrostig. Har kväll imorgon med och sen två dagar ledigt så det blir en mjukstart.

I helgen har jag och Eric fått massa nödvändiga saker gjorda och det kändes bra för nu blir det ett annat tempo när vi börjat jobba båda två.

Hade fått ett brev när jag kom hem och det var antagningsbrev till undersköterske utbildningen. Så nu blir jag plugghäst ;-)

1 kommentar:

  1. GRATTIS! Så duktig du är! Och som min Pappa sa ibland: "Kunskapens frukt är söt"- alltså han menade att man får glädje av nedlagd möda på att lära sig nya saker./Skönt också för er att jobbstarten blir mjuk./Här lyser solen lite idag&vi ska göra en tur åt söder i kulingen.Kanske bad i Holmhällar.KRAMAR!Ylva,Bengt&Catarina

    SvaraRadera