onsdag 21 mars 2012

Maria Montazami

Ikväll var jag, mamma och Catarina på en inspirations föreläsning med Maria Montazami. Som jag har längtat och laddat. Tog med mig boken för att få en autograf och mobilen var laddad redo att ta en bild med oss två. 
Föreläsningen var jätte bra och verkligen rolig. 
När det var slut så var det en av dem som arrangerat allt som sa att hon skulle stå en liten stund på scenen om man ville ta ett kort. Vi tog oss snabbt ner till scenen men det var mycket folk och helt plötsligt tar hennes "crew" tag i henne och säger att nu är det slut. Maria går förbi mig och med gråten i halsen frågar jag efter en autograf. Jag ser hur ledsen hon är att hon inte kan skriva någon. Men lite längre fram står mamma och säger typ " Min dotter Sandra måste få din autograf". Var det så mamma? Alla fall så säger Maria att jag ska följa efter henne och när hon kommit av scenen så sträcker hon sig efter min bok och jag får en liten kråka :) Tror ni jag blev lycklig eller.


Ni kanske tycker " men herregud, du är 26 och blir ledsen om du inte får en autograf". Ja det blir jag faktiskt, för har följt henne i Hollywood fruar, har hennes bok och läser bloggen. Hade längtat efter idag och trodde man skulle kunna få en bild under ordnade formar. Sen inspirerar hon faktiskt mig. 

1 kommentar:

  1. Jaa, så va det. Är så glad att du fick boken signerad :)

    SvaraRadera